VKS-Kunder

Med modulet VKS-Kunde kan I tilbyde jeres kunder at bestille vagter online og få overblik over afviklede -, bestilte – og kommende vagter.
Når modulet er installeret, bliver VKS-Basis udvidet med nye funktioner. Det betyder, at bookerne kan registrere, hvilke medarbejdere i kommunen der må bestille på vegne af hvilke enheder. Det vil sige, at det er vikarkorpset selv, der kan administrere, hvilke medarbejdere der må anvende VKS-Kunde.

IT-drift skal ikke involveres.

Kundemedarbejdere kan kun bestille og se vagter.

Bookerne ved vikarkorpset klarer som hidtil vagtbehandlingen, og kan stadig bestille vagter. Bookerne kan stadig se, hvem der har bestilt eller afbestilt vagter og hvornår.

 
  Kontakt Stabil IT   |   Tlf: 42 40 50 20   |   Mail: salg@stabil-it.dk   |   Guldbjergvej 4, 8270 Højbjerg   |   CVR : 31559677